BIO BEAUTÉ TONING & NOURISHING SATIN-TOUCH

Обичам да се мажа с най-различни неща-лосиони,масла и всякакви други мазила. Преди време бях пробвала детокс маската на Nuxe от серията Bio Beaute и ми хареса доста,но за нея съм писала в друг мой пост. След нея реших да си купя и още неща от тази серия и да споделя впечатления за някой от тях.

Едно от коит доста ми хареса е  Олиото за тяло Bio Beauté Toning & Nourishing Satin-Touch Oil. 

19415624_1198084226968903_1186452882_n (3)

Доста подхранващо и хидратиращо,препоръчва се за всеки тип кожа. Хареса ми,че попива бързо и не оставя мазни следи по кожата. Мерише на сладък лимон,на мен лично на лимонов кекс. Съдържа 100% натурални съставки и се препоръчва за всеки тип кожа.

Ще го използвам доста това лято. След нанасяне се постига ефект на мека и гладка кожа през целия ден,а ароматът му също се задържа дълго след нанасянето.

19427533_1199105230200136_652810161_n (2)

Гел-кремът е още по-приятен. Има същият аромат като олиото и се нанася доста лесно. Попива бързо и не оставя следи по кожата. Текстурата му е доста лека.

В серията ми харесва това,че е подходяща за лятото,става за всеки тип кожа. Маслото използвам вечер,когато излизам,а гелът го нанасям след душ.

Вашият коментар

