Масла с колаген за лятото на д-р Грийн

Не смея да погледна от кога е последният ми пост….но ежедневието ми беше такова, а и компютъра ми се развали и нямах време да отделям за блога.

Сега ще ви представя някой от най-новите ми придобивки и продукти от които определено останах доволна. Доста са,затова ще ги представям постепенно.

Първите са маслата с колаген на доктор Грийн.

19398629_1198083803635612_1092816387_n (2)

Използват се за лице и коса,като придават блясък на косата и кожата. Това са 100% натурално сухо олио за коса,тяло и лице.

КОЛАГЕН ГОЛД СУХО ОЛИО СЪС ЗЛАТНИ ЧАСТИЦИ 150 МЛ. ДР. ГРИЙН. 

colagen gold.jpg

Има лек и приятен аромат на макадамия,който се задържа доста дълго време след нанасянето върху кожата. Оставя лек филм и я хидратира добре. Златните частици обаче не си личът толкова,колкто например златните частици от олиото на Nuxe. Хареса ми,че се абсорбира бързо,но ако кожата е по-мазна е добре да е слага много малко. Подходящо е за абсолютно всеки тип кожа.

Разклаща се добре преди употреба и се нанася на почистена кожа на лицето и тялото.

КОЛАГЕН БРОНЗ СЕЛФ ТЕН СУХО ОЛИО АВТОБРОНЗАНТ ЗА ЛИЦЕ И ТЯЛО 150 МЛ. ДР. ГРИЙН

 

Пробвах и двете олиа и това ми хареса повече. Подходящо е за лятото,особенно ако искате да почернеете бързо. Придава естесвен загар на кожата и помага за потъмяването и при излагането й на слънце. Оставя лек и приятен филм. На мен лично на кожата ми попи доста по-бързо от златното олио. Частиците също се задържат по-дълго. Ароматът му е на какао,което на мен доста ми хареса и се задържа доста дълго след нанасянето.

Разклаща се добре преди употреба и след това се нанася на суха кожа.

И двата продукта не лепнат,не оставят следи след нанасяне и се абсорбират доста бързо дори и от хора с по-мазни кожи.

За мен лично бронзиращото олио е топ продукта ми на лятото,освен това са и на достъпна цена.

Вашият коментар

