Rene furterer грижа за коса

Дълго време ме нямаше,но за това време пробвах толкова много неща,че се чудех за кое да пиша наи-напред,но така е когато работиш сред козметика.

Ежедневието напоследък ми е доста натоварено,в работата и в университета косата ми бързо се омазнява и прибегнах до използването на сухи шампоани. Преди няколко години изплзвах сух шампоан с коприва на Клоран,много хора са доволни от него,но на мен хич не ми хареса.

Сега си купих шампоана на Рене (харесвам и други продукти от тази козметика и в грижата за коса,те са ми фаворити). Разликата между двата е огромна и косата ми става неузнаваема след напръскване.

рене

Много добре обива излизния себум. Косата изглежда чиста дори да няма същия бласък. Има лека миризма,която почти не се усеща и не оставя бели следи по скалпа. За екстремни ситуации е идеален,на всяка жена се случва да няма време да измие косата си,особенно за жени с мазен скалп. Цената му е около 20лева и определено си заслужава.

рене натура

Шампоанът е много лек и е идеален за честа употреба. Повечето хора мият косите си,или с шампоани за мазна коса,или за суха,добре е да се редуват и с шампоани за честа употреба. Той придава обем на косата и възвръща еластичността на косъма. Текстурата му е лека и прозрачна и може да се ползва и от хора с мазни коси. Има лек и много приятен аромат на мента,което освежава скалпа. След сухия шампоан е добре да се използва,за да се хидратира скалпа,защото иначе използването на сухи шампоани прекалено много може да изсуши скалпа.

Продуктите на Рене ми харесват изключително много,показват класа със стилните си опаковки и държат високо качество!

Постът не е с цел ПР!

 

Вашият коментар

