Nuxe детокс крем за околоочен контур.

Здравейте! Одавна не съм писала,защото нямам никакво време напоследък,но днес успях да си открадна няколко часа време за мен.

Днес ще пиша,за околоочния крем на Nuxe от серията Nuxellence. Попринцип е с анти-ейдж ефект,но няма лошо да се използва и за премахване на тъмни кръгове под очите.

Така слущаят при мене,както и при много клиенти е,че ежеденевието е натоварено,не си доспиваме,а аз наскоро и се разболях. Появиха ми се много тъмни кръгове под очите,които не изглеждат красиво,а все пак сме жени и гоним красотата,нали?

Ето го и моето решение,което предлагам аз.

нукс детокс околоочен

Околоочния крем е подходящ за всички типове кожа и има естествен озаряващ ефект. Тоест има лек цвят,който се адаптира към цвета на кожата. Има охлаждащ накрайник,който намалва чувтвото на дискомфорт под очите. Нанася се сутрин и вечер в зоната около очите.

На мен ми харесва,защото има лек цвят,койт прикрива кръговете. С охлаждащия си накрайник,намалява чувството на дискомфот,по-удобно е за нанасяне и по този начин се масажира зоната около очите и след използване наистина тъмните кръгове се премахват.

Поста не е с цел ПР. Надява се да помогне на много жени със със същия проблем.

 

Вашият коментар

