Yardley-аромати на английска роза

Здравейте!

Скоро не бях пускала нов пост,защото бях доста заета. Накратко веднага след сесията,започнах нова работа и нямах особенно много време да пиша,а в момента съм и болна :(.

Опитах,серията с английска роза на луксозната козметика Yardley. Имам слабост към ароматите на роза (това са и любимите ми цветя),а и опаковките изглеждат красиво.

Основно за серията,съдържат 90% натурални съставки и няма парабени. Аз си взех,естествено лосиона за тяло,понеже имам слабост към лосиони за тяло и тоалетна вода.

Знам,че аромата на роза е много летен,но пък не се стърпях да си го взема. Тоалетната вода има много свеж и много лек аромат. Нещо между роза и цитрус. Идеално ми пасва на кожата. Относно трайността,при абсолютно всеки е различна,заради горния слой на кожата. Знаете,когато си купувате парфюм,той мерише по различен начин на кожата. Задържа се,дълго време,не знам точно кога аз спрях да го усещам,но пък други хора около мен,казаха че го усещат.

download-6

Ароматът му е идеален за пролетта и лятото. Купих си го нищо,че все още е зима,ще си го пазя за топлите сезони :D.

Няма по-приятен лосион за тяло. Ароматът му е уникален! Съдържа розова вода,масло от карите и масло от вечерна иглика. Попива много бързо,след нанасяне и ароматът му на роза,се задържа отново доста дълго.Цената му е около 12 лева. Малко по-тежка косистенция ми се стори,поне на мен,но пък пак ми хареса. Това да идеални летни аромати.

Понеже имам малко свободно време,което го използвам да се наспя,не успях да направя снимки,затова ще се опитам утре да кача!

*****

Good evening friends! Rather’m not blogging because I’am sick and I have new work and also I have to study!

I love Yrdley I feel nice and classic.For the most part,i’m into florals. Love the fruity florals,floral-florals and woody florals. This is a delicious spicy woody floral perfume. I love it.

I have new body lotion,which smell like English rose.This is the most pleasant and mild flavor. The lotion is very light and pleasant. Unique product on Yardley. His Its texture is very light.A refreshing, light fresh floral from our Floral Classics range, inspired by a diverse variety of flowers, offering you a range of modern bouquet fragrances and naturally derived fragranced anti-aging body products.

download

Also I have a toilet water. A lovely, light rose with fresh airy notes. Unlikely to offend anyone. A good go-to scent for those situations you don’t want to be wearing too much – air travel, etc.

I sometimes layer it lightly over my beloved Youth Dew for a twist.Really love this. Feels nice and classic.

Вашият коментар

