Balea dm лосио за тяло

Никога няма да ми омръзне да си купувам и да е мажа с различни лосиони за тяло. Влизам в магазините и грабам първия,който ми хареса (затова не трябва често да влизам в Dm иLily.

belea-losion

Какво ми хареса в поредният лосион за тяло? Изключително изгодна покупка е,200 мл за 2 лева. Има много приятен и свеж аромат на малини (малко летен аромат,но голяма работа). Ароматът не дразни и при мен се задържа дълго време след нанасяне.Конситенцията му е течно-кремообразна и хидратацията се усеща веднага след нанасянето му. Хареса ми също и опаковката,която е стандартна туба и не се налага да бъркаш с ръце.

За цената си е изгоден и качествен продукт!

Вашият коментар

