Yves Rocher Collection

Реших,че е крайно време да започна да използвам новите продукти,които си купих от Yves Rocher . Бяха на коледна промоция и си ги взех,заради ароматите. Цялия комплект си го взех на коледна промоция и не знам дали още го има по магазините,но може и да са останали единични бройки. Нямах особенно голямо време да пиша,или да ползвам нещо,а и не ми идваше и вдъхновение.

%d0%ba%d0%be%d0%bb%d0%b5%d0%b4%d0%b0

Разбира се,че не от всичко останах очарована,но да започна с приятното.

Душ гела е много приятен,усеща се лек аромат на червена боровинка и бадем,като бадема не се усеща (чесно казано понякога искам да го изям :D). Пени се достатъчно,не изсушава кожата,но след това е добре да се сложи и лосион,защото не може да се очаква хидратация само от душ гел. При мен,поеже при всяка кожа е различно,ароматът му се задържа малко след излизане от банята.

Млякото за тяло,също много ми хареса.Ароматът му отново е на червена боровинка,но като чели ми киселе малко.Текстурата му е лека и попива много бързо.Хидратира кожата много добре и не оставя никакъв филм. Обичам душ гела и лосиона,да са с еднакви аромати,или да се доближават.

От крема за ръце,не останах доволна. Ароматът му е много приятен,много е лек и попива бързо. Малко ми лепнеше на ръцете след нанасяне и това ме дразнеше. Единственото,което ми хареса от него беше ароматът,но аз съм свикнала на по-тежки кремове за ръце. Между крема за ръце на Dove dermaspa и на Yves Rocher предпочитам крема Dove.

yves-roche

Малко съм претенциозна на тема аромати,но път тези са от малкото,които ми харесват и не ми се натрапват. Въздражах се да не си взема и балсам за устни,четох много добри отзиви за него,но за сега имам предостатъчно балсами,които трудно изхабявам и постоянно се чудя с кой да се намажа,може би догодина.

*Продутките не са PR и мнението за тях си е лично мое.

Вашият коментар

