BB cream на La Roche Posay

В ежедневието ми,когато съм на лекции,или на кафе с приятели слагам съвсем лек грим и той е спирала и BB крем,защото гримът е,за да се подчертаят красивите черти на лицето и  ми е леко смешно,когато в 2 на обяд видя персона нагримирана все едно излиза от нощен клуб.

Защо използвам BB крем вместо фон дьо тен? Ами по-лек е като текстура и изравнява тена,хидратира и освежава и успокоява раздразнената кожа.

 

Използвам BB cream La Roche Posay. Крема е с много добра консистенция,не е гъст не е и прекалено течен.Лесно се разнася по лицето и бързо попива.Хидратира през целия ден. Доста хидратиращ е и според мен може да се използва и без крем за лице. Предназначен е за чувствителна кожа.

M5454800_002.jpg

От всички BB кремове, като чели този най-много ми пасна на кожата,попи много бързо,не лъщеше след нанасянето му и текстурата му е много лека.Харесвам също и BB крема на Гарние.Пробвала съм и на други марки,но този ми хареса най-много. Използвам го предимно,когато излизам навън с цел хидратация и изравняване на тена,като заместител на фон дьо тена.

Понеже останах много доволна от кремчето,си мисля да заменя BioDerma с La Roche Posay,може и другите продукти от козметиката да ми харесат.

*Това не е ПР и мнението си е лично мое!

 

 

Вашият коментар

