Измиващ гел или Мицеларна вода

Здравейте! Днес ще говоря за почистването на кожата и за два основни продукта,които използвам в момента.

 

Кое да използваме мицеларна вода или измиващ гел? Ами аз използвам измиващия гел сутрин,защото вечер се отделя по-голямо количество себум и ме освежава,а след това нанасям крем. Вечер изпозлвам мицеларна вода,за сваляне на грима,защото е по-удобно и пести време. Водата се нанася на един памучен тампон и за секунди грима е свален.

Винаги обаче съм се чудела,кое е по-добре да използвам ,мицеларна вода или гел за измиване. Предпочитам гела,защото според мен почистват в дълбочина и ,ако вода не докосне лицето ми не го чувствам чисто. Мицеларната вода я използвам само и единствено за сваляне на грим. Ето и продуктите,които използвам в момента.

В момента използвам измиващия гел за лице на Bioderma sebium. Серията е предназначена за мазна,смесена и кожа предразположена към акне. Акне нямам,но отвреме на време излизат някакви пъпки.

big_ob_img_14381810328239_bioderma-sebium-gel-moussant-100

Много приятен продукт. Почиства нежно кожата и премахва излишното количество себум. Може да се използва от тийнейдръжи с проблемини кожи. Не дразни очите,но аз не бих препоръчала да се използва и за очи,защото все пак съдържа съставки,които изсушават кожата. Има лек и приятен аромат. Измивам се всяка сутрин с него,и след това нанасям крем пак на Bioderma Sebium Mat Control. 

15979089_1049348438509150_243474028_n

Малко и за него. Това е матиращ крем на комбинирана и мазна кожа,както казах моята си е такава. Челото и носа доста лъщят,а й беше в промоционален комплект с измиващия гел. Крема изглажда кожата и свива порите,а действието му на матиране се вижда веднага. Трайността му е 8 часа.Много е свеж и попива бързо,има същия лек аромат като измиващия гел. Не съдържа парабени и е хипоалергенен. Лащенето ми след първите нанасяния на крема намаля,а сега вече го няма.

И гела за измиване и крема ми харесват,а и съм фенка на Bioderma.

Използвах много мицеларни води,пробвала съм на Bioderma,на Avene на La Roche-Posay,както и от масовата козметика. В момента използвам тази на Мixa от която хич не съм доволна.

15942335_1049358468508147_917856151_n

Както казах,кожата ми е смесена,но си взимам мицеларни води за суха кожа,защото са по-подходящи за очи и чистят грима по-добре,отколкото мицеларните води за мазна кожа. Отделно,някой от тези за мазна кожа не са тествани от офталмолог,а аз съм с чувствителни очи,за това си взимам такива за суха кожа.Някой от тези за мазна и комбинирана ми лютяха на очите,не съм имала проблеми,но не ми беше приятно.

Аз използвам мицеларна вода,главно за почистване на грим,не обичам да си лягавам с грим вечер,макар че признавам случвало ми се е.

Тази на Микса не ми харесва,трудно ми чисти спиралата и слагам съвсем малко количество от нея на памучния тампон и в следващия момент сеедно съм си мокрила лицето или ме е валял дъжд.Не чисти грима добре. Както казах използвала съм и други мицеларни води,които чистят по-хубаво,а гримовете са ми едни и същи. Не ми хареса!

 

 

 

 

Вашият коментар

