Момичето от влака…

Вече официално съм в сесия и единственото,което се предполага,че трябва да чета е патоанатомия и физиология на човека,но някакси пак се расеях.

%d0%bc%d0%be%d0%bc%d0%b8%d1%86%d1%85%d0%b5%d1%82%d0%be-%d0%be%d1%82-%d0%b2%d0%bb%d0%b0%d0%ba%d0%b0

Започнах да чета „Момичето от влака“ подариха ми я за коледа. Мислех,че се чете бързо,но историята не ме грабна особенно.

Разказва се за жена,която е разведена ,има сериозни проблеми с алкохола.Жената преживява тежък развод. Бившият й мъж се жени повторни и става баща,а тя все още не може да го преодолее.

Докато пътува всеки ден,във влака тя наблюдава младо семейство,които нарича Джес и Джеймс. Героинията намира утеха в тях и си фантазира за перфекния живот,който водят. Тук е момента да кажа….за бога тя може да се съвземе,да потърси помощ,да спре да пие и да не фантазира за живота на двама непознати,а да подреди своя собствен,но героинията е решила да затъва надолу.

Докато пътува един ден,тя вижда как Джес се целува с друг мъж и малко след това Джес,която всъшност се казва Мегън изчезва. Тук глваната героиния,решава да стане активен учасник в събитията и да разкрие мистерията. Признавам края ме изненада!

Харева ми,че авторката на моменти разкава сюжета през погледа на Меган и през погледа на новата жена-Анна. За мен беше интересно,защото виждаш как мислят другите и поглеждаш нещата през гледната точка на другите герой.

По мое мнение,книгата не е нещо кой знае какво.Замисъла е добър да,но в началото действието се развиваше малко мудно. На моменти ми идваше малко странна,особенно наблюдаването на непознати хора,но пък става за четене.

Вашият коментар

